داستان ملاقات با امام زمان (عج ) با علوم غریبه

خرید بک لینک
همه ما همیشه برای ظهور حضرت صاحب الامر دعا می کنیم.از طرف دیگر می دانیم که علت غیبت آن امام بزرگوار، چیزی جز عدم وجود شرایط لازم در ما نیست.خیلی از امامان بودند که وقتی سال می شد از آنها که چرا قیام نمی کنید، می فرمودند یاور نداریم.چه تعداد یار مد نظر آنها بود؟یکی از ائمه معصومین (ع)، در پاسخ به چنین پرسشی، به یک گله گوسفند اشاره می کنند و می فرمایند: اگر این قدر یاور داشتم، قیام می کردم.شخص سئوال کننده می گوید: رفتم و تعداد گوسفندان گله را شمردم،به خدا قسم، فقط 17 گوسفند بود.آیا ما واقعاً برای ظهور آماده ایم؟نکند شرایط ما شرایط زمان امام حسن (ع) باشد یا دعاهای ما مثل نامه های مردم کوفه به امام حسین (ع) باشد ...یکی از شیعیان خدمت یکی از ائمه علیهم السلام رسید و عرض کرد: اینقدر تعداد شیعیان و محبین شما زیاد است چرا قیام نمی کنید؟امام (ع) به تنوری که در آن اتاق روشن بود اشاره کردند و به آن فرد فرمودند: برو و در تنور بنشین.آن فرد عرض کرد: اگر حرفی زدم که باعث ناراحتی شد، مرا عفو کنید.امام فرمودند: تو را عفو کردم.در این هنگام غلام آن حضرت وارد اتاق شدند. امام به غلام خود فرمودند: برو در تنور بنشین.غلام بدون کلمه ای حرف در مقابل چشمان میهمان امام، رفت و در تنور آتش نشست.امام با میهمان خود وارد صحبت شدند و مدتی طولانی از هر دری سخن گفتند.بعد، امام به میهمانشان فرمودند: برو و در تنور نگا داستان ملاقات با امام زمان (عج ) با علوم غریبه...

ما را در سایت داستان ملاقات با امام زمان (عج ) با علوم غریبه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: پنجشنبه 5 بهمن 1396 ساعت: 15:00

صفحه بندی